La Intersindical rebutgem la LOSU perquè no es fa atenent a les necessitats i interessos de les universitats del nostre país

La Intersindical som el sindicat que més ha crescut a Catalunya en els darrers anys, també a la UPC. El dia 31 d’agost el ‘consejo de Ministros’ va aprovar l’avantprojecte de ‘Ley Orgánica del Sistema Universitario’. A la Intersindical, tot i no ser convocats com a sindicat representatiu, hem estat llegint i analitzant aquesta proposta (i les mínimes modificacions introduïdes) en base a si seria la llei que voldríem per al nostre propi país.

El nostre posicionament el teniu recollit a l'enllaç adjunt.

Com a sindicat que treballa per assolir la república catalana, no podem acceptar una llei centralitzadora que retalla tant l’autonomia Universitària com les polítiques universitàries del govern de la Generalitat. Convidem la comunitat a parlar del model d’universitat que volem per a la República Catalana.