LA INTERSINDICAL DONEM SUPORT A LA VAGA CONVOCADA PEL SEPC CONTRA LA CRISI EDUCATIVA

LA INTERSINDICAL DONEM SUPORT A LA VAGA CONVOCADA PEL SEPC

La secció sindical de la Intersindical a la UPC donem suport a la vaga convocada avui pel SEPC contra la crisi educativa.

Compartim l’anàlisi que la crisi educativa que pateixen les universitats és sistèmica. I constatem que només en un context de sobirania econòmica i política podrem articular els instruments per garantir que totes les universitats públiques catalanes estan suficientment i equitativament finançades amb l’objectiu de garantir-hi l’accés de l’estudiantat de les classes populars del nostre país, la qualitat en la docència i la recerca, recursos humans i materials suficients, així com condicions laborals del personal justes i equitatives.

La Intersindical defensem que l’educació ha de ser totalment i efectivament pública per a garantir l’accés universal i en igualtat de condicions a la formació i el coneixement. Ens sumem doncs a les mobilitzacions que el nostre estudiantat més conseqüent impulsa perquè entenem que només la lluita constant ens acosta cap als objectius de construir una República feminista catalana de drets i social que garanteixi l’educació que qualsevol poble mereix.

13 de maig del 2021