La Intersindical convoca vaga general el 8 de març

Combatem el masclisme des del sindicalisme feminista transformador!

La Intersindical convoquem VAGA GENERAL aquest 8 de març per visibilitzar i denunciar les violències, desigualtats i discriminacions, que patim les dones en l’entorn laboral.

Aquesta Vaga General s’emmarca en la VAGA FEMINISTA que ha impulsat la xarxa feminista i que es concreta en una crida a la vaga de cures, de consum, estudiantil i laboral.

ENTRE TOTES I TOTS DEFENSEM LES BASES D’UNA REPÚBLICA CATALANA JUSTA, DE DONES I HOMES LLIURES.

La secció de la Intersindical a la UPC us anima a donar suport a la VAGA i a participar en tots els actes que s'organitzin a la UPC i als pobles on residiu.

Us enllacem:

Aquest any La Intersindical estarem presents a Barcelona, Girona i Tarragona. En aquest enllaç podeu trobar totes les manifestacions i accions convocades per la xarxa feminista a les quals us convidem a participar.

• BARCELONA: PLAÇA UNIVERSITAT 18,30 h. Cita Intersindical: porta principal de la UB a les 18,15h
  • GIRONA: PLAÇA 1 D'OCTUBRE. Cita Intersindical: Jaume I/ Carrer Sèquia a les 17,45h.
  • TARRAGONA: PLAÇA IMPERIAL TARRACO. Cita Intersindical: Plaça Imperial Tarraco a les 11.45h.