Eleccions al Comité d'Empresa de PAS Laboral

El 29 de març hi ha eleccions sindicals per escollir les delegades i delegats representants de les treballadores i treballadors al Comitè d'empresa de PAS Laboral de la UPC.

La Intersindical ens presentem amb el lema Volem ser la teva veu!, perquè volem treballar per canviar la tendència derrotista actual i defensar les condicions de tot el PAS Laboral.

Ens presentem perquè volem:

• fer un pas endavant i que tot NO continuï igual;
  • lluitar per una vida laboral de qualitat, també pel PASL;
  • una carrera professional (vertical i horitzontal) del PASL;
  • defensar els membres més precaritzats del nostre col·lectiu;
  • defensar un model d’universitat pública, més democràtica i de qualitat;
  • treballar pel feminisme, contra TOTES les desigualtats, i vetllar que ningú no se senti discriminat;
  • reivindicar el català com a llengua vehicular de treball, en el context d'universitat multilingüe.

La llista de companyes i companys de la candidatura sindical la trobaràs a la nostra pàgina web: https://icsc.upc.edu/ca/eleccions-pas-l

Per qualsevol dubte, comentari, pregunta, .., contacta'ns, intersindical-csc@upc.edu.

Recorda que la votació serà telemàtica, de les 9 h del matí del dia 29 a les 12 h del matí del dia 30 de març
PAS Laboral, pels nostres drets!

PASL