Dia 21 de juny - Eleccions a la Junta de PDI Funcionari

Votació telemàtica, de les 10 h del matí del dia 21 a les 10 h del matí del dia 22 de juny

Durant aquests últims quatre anys La Intersindical hem ocupat la presidència, secretaria i vicepresidències de la JUNTA de PDI-F, treballant coordinadament amb la resta de representants, més enllà de diferències sindicals.  Hem participat activament en el Comitè de Seguretat i Salut, hem implementat millores organitzatives internes i, juntament amb les companyes i companys del PDI-L, hem liderat propostes de canvi en el programa d’estabilització del personal investigador, en política de gènere, en la promoció i captació de personal i en programes de promoció, com les càtedres.

Toca continuar treballant:

• la nova llei d’universitat (LOSU) obliga a realitzar molts canvis que ens afecten a totes, defensarem que la seva aplicació no generi més desigualtats i elimini la sobrecàrrega que suporta actualment el PDI permanent
  • continuarem reclamant la publicació dels llocs de treball del PDI, pensem que és imprescindible per realitzar una bona planificació professional, que inclogui una promoció sense retards i una millora de la docència i recerca facilitada per cursos, sabàtics i mobilitat
  • vetllarem per a la salut física, emocional i social del PDI
  • seguirem el desplegament real dels plans d’igualtat de la UPC per a la millora de les polítiques actives intentant eliminar el biaix de gènere i aconseguir la no discriminació.

A la mesa negociadora amb el consell de direcció del dia 15 de juny, vam acordar iniciar a l’octubre la revisió de l’avaluació del règim de dedicació, i volem fer-ho amb la teva participació. Informar també, que estem estudiant amb els nostres serveis jurídics si és aplicable la disposició transitòria dotzena de la LOSU al PDI funcionari (interpretació que permet a la UPC mantenir pel curs vinent càrregues lectives superiors als 72 punts).

Com a Intersindical ho tenim clar, defensem una universitat pública de país i oberta al món, que vetlli pels drets i llibertats individuals i col·lectives, inclusiva i poliglota i on la llengua vehicular sigui el català. El català ens defineix, les altres llengües ens enriqueixen.

El programa més detallat i la llista de companyes i companys de la candidatura sindical la trobaràs a la nostra pàgina web.

Per qualsevol dubte, comentari, pregunta, ..., contacta'ns, intersindical-csc@upc.edu.

PDI Funcionari, A TOTES!
PDIF