La I-CSC dóna suport a la vaga d'estudiants

Davant la convocatòria de vaga de diversos sindicats d’estudiants, la Intersindical-CSC vol manifestar que comparteix els motius de la vaga d’estudiants. No podem normalitzar la situació del país, ja que això equivaldria a validar les arbitràries i injustes condemnes als líders polítics i socials catalans pel simple fet de facilitar l’exercici dels drets fonamentals del poble català.

Per aquesta raó, la Intersindical-CSC dóna suport a la demanda de l’estudiantat de les universitats catalanes de flexibilitzar el procediment d'avaluació a causa de les mobilitzacions. Som conscients que cada universitat i centre té unes particularitats pròpies, pel que fa als processos d’aprenentatge, d’organització acadèmica i de normativa d’avaluació. Per això demanem:

• que no es penalitzi l’estudiantat que no es presenti a les diferents activitats docents i avaluadores a causa de les mobilitzacions.
  • que totes les universitats, amb la major brevetat, sotmetin a l'òrgan competent en matèria d’avaluació una proposta de procediments d’avaluació per atendre de la millor manera possible la reclamació de l'estudiantat.
  • que quan coexisteixin diversos procediment d’avaluació (per exemple, avaluació contínua i examen final), el resultat de l’avaluació final sigui sempre la fórmula més beneficiosa per a l’estudiantat.
  • que es comuniquin clarament els nous procediments d'avaluació fins i tot en el cas de que la normativa d’avaluació ja permeti atendre aquesta reclamació.
Destacat