Eleccions a la Junta de PDI Funcionari

El 21 de juny hi ha eleccions sindicals per escollir les delegades i delegats representants de les treballadores i treballadors a la Junta de PDI Funcionari de la UPC.

A La Intersindical creiem que ens cal un espai català de relacions laborals amb sindicats que no estiguin lligats a cap organització estatal. En aquest context, som la primera força sindical nacional i agrupem treballadores i treballadors de tots els sectors productius. Creiem en la unitat d'acció entre les diferents forces sindicals per augmentar l'efectivitat de la defensa dels interessos col·lectius.

Ens presentem per millorar les teves condicions laborals fent incidència principalment en:

• vetllar per aconseguir una planificació de la carrera professional amb un increment clar dels sabàtics i mobilitat.
  • treballar per consensuar plans de promoció que no s'allarguin innecessàriament, la situació actual genera desànim.
  • millorar el pla de captació pel relleu generacional de forma que contempli les particularitats de cada campus i les necessitats noves del país i eviti la pressió que suposa actualment sobre el PDI permanent,
  • exigir que la universitat compleixi amb els objectius de desenvolupament sostenible recollits en el pla de campus UPC sostenible 2030.

La llista de companyes i companys de la candidatura sindical la trobaràs a la nostra pàgina web.

Per qualsevol dubte, comentari, pregunta, ..., contacta'ns, intersindical-csc@upc.edu.

Recorda que la votació serà telemàtica, de les 10 h del matí del dia 21 a les 10 h del matí del dia 22 de juny
PDI Funcionari, A TOTES!