Acte UNIVERSITATS PELS DRETS CIVILS, dilluns 11 de març de 2019.

Acte "UNIVERSITATS PELS DRETS CIVILS I PER LA DEMOCRÀCIA, EL COMPROMÍS SOCIAL DE LES UNIVERSITATS: PASSAT, PRESENT I FUTUR", 11 de Març de 2019 a l'AUDITORI del CAMPUS CIUTADELLA DE LA UPF.

El proper dilluns 11 de Març tindrà lloc l'acte "UNIVERSITATS PELS DRETS CIVILS I PER LA DEMOCRÀCIA, EL COMPROMÍS SOCIAL DE LES UNIVERSITATS: PASSAT, PRESENT I FUTUR", a l'AUDITORI del CAMPUS CIUTADELLA DE LA UPF.

L'acte està promogut per l'Associació LAUDE d’exrectors de les Universitats Catalanes, en col.laboració amb membres de totes les universitats, i té la voluntat de mostrar els manifestos i mocions aprovades en claustre per les universitats catalanes i els actes organitzats aquests dos anys (Consulteu l'enllaç moció UPC 18/12/2018: https://govern.upc.edu/ca/claustre-universitari/claustre-universitari/sessio-2-2018-del-claustre-universitari )

L'acte compta a banda amb altres adhesions molt plurals: ANC, Òmnium Cultural, ACER, CEUCAT, TPUC, UniversitatsxRepública, ADICxRepública, CientíficsXRepública, UBxRepública, UABxRepública, UPCxDretsCivils, UniversitarisXDemocràcia (UVic-UCC), UdGxRepública, URVxDretsCivils, SEPC, FNEC, CAU, CCOO Universitats, UGT, Intersindical-CSC, col·lectiu Praga i la col·laboració de Corals universitàries i Poble que canta.

Us hi esperem!