Notícies del lloc

30/07/2020

Preocupats per la situació actual de la pandèmia i la seva possible evolució en les properes setmanes, les persones delegades de Seguretat i Salut representants de tots els col.lectius de la UPC sol.liciten una reunió el Setembre per revisar les condicions de l'inici de curs 2020-2021.

29/09/2020

Des de la secció de la Intersindical a la UPC denunciem públicament la repressió d'un poder judicial feixista on tota dissidència és condemnada. Entenem també que el silenci particular, de qualsevol entitat o ens institucional, es podria interpretar com a connivència.

16/10/2020

Els dies 4 i 5 de novembre es jutja els cinc acadèmics i juristes que van formar part de la Sindicatura Electoral de l'1-O. Membres dels diversos col·lectius de les universitats catalanes, companyes, companys i alumnes dels processats, hem creat el Grup de suport als síndics de l’1 d’octubre. Els volem fer costat i denunciar la repressió i la vergonya d'aquest judici.